دل نوشته


دل نوشته های زیبا

 آدم ها زود پشیمان میشوند !

گاهی از گفته هایشان ، گاهی از نگفته هایشان
گاهی از گفتن نگفتنی هایشان و گاهی هم از نگفتن گفتنی هایشان !
.
.
نوشته های باحال احساسی
روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند و نمره ی من باز هم صفر میشود !
هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام !!!
.
.
تقویم دل من نسبتی با تقویم های جهان ندارد !
میان برگ ریزان خزان ، وسط چله ی زمستان هم می بینی نوشته اند بهار آن لحظه که تو خندیدی !!!
.
.
فکر میکردم در قلب تو محکومم به حبس ابد !
به یکباره جا خوردم وقتی زندان بان بر سرم فریاد زد :
هی تو آزادی !!!
و صدای گامهای غریبه ای که به سلول من می آمد !!!
.
.
متنهای قشنگ عاشقانه
یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه !
کاری نکنه و حرفی نزنه !!!
فقط و فقط باشه !
.
.
دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست !
اگر برف بیاید هست
اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من !
اگر تو باشی هستم ؛ اگر نباشی ... !
.
.
جمله کوتاه بامعنی عاشقانه
خواستنی های این دنیا چقدر کمند :
خدا ، باران و تو
.
.
چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند !
.
.
خدایم را دوست دارم و باوفاتر از او سراغ ندارم ، به رسم همین وفاداریست که کسانی را که دوست دارم به او می سپارم !

 

.
.
تاپترین جمله های غمگین عاشقانه
به تمام خاطراتم پشت می کنم و فقط می گویم :
ببخشید پشتم به شماست !!!
.
.
متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که :
تو را فرو بریزند !
تا تو را انکار کنند !
تا از رویت رد شوند !
.
.
هیچ وقت از خدا نخواستم همه ی دنیا مال من باشه ؛ فقط خواستم اونی که دنیای منه واسه هیچکی نباشه !
.
.
اسمس عاشقانه کوتاه جالب
برای شاعر بودن و نوشتن ، نیازی به بهانه ندارم
کافیست نباشی !
.
.
گاهی فکر میکنم ...
بعضی هاااا همان بعضی هاااا بمانند بهتر است !!!
.
.
"ب" را از ابتدای برنج هایمان برداشتیم ! اینک فقط رنج میخوریم !!!
.
.
اس ام اس جدید عاشقانه اسفند 90
ناز را میکشیم !
آه را میکشیم  !
انتظار را میکشیم !
فریاد را میکشیم !
درد را میکشیم !
اما بعد از این همه سال هنوز نقاش خوبی نشده ایم که ...
دست بکشیم !!!
.
.
هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست که من کال ماندم و به تو نمی رسم !
.
.
پیامک و مسیج عاشقانه اسفند 1390
از عجایب عشق همین است : تنها همان آغوش آرامت می کند که دلت را به درد می آورد !!!
.
.
برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد ، وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش !
.
.
لعنت به همه راههایی که عرضه ندارند تو را به من برسانند !!!
من حواس فاصله ها را پرت می کنم ؛ تو فقط بیا ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 18:14 توسط مرتضی| |


Power By: LoxBlog.Com